SOFITO Brain

O systému

SOFITO Brain je informační systém v cloudu, díky němuž budete mít všechny důležité informace pro Vaše podnikání pohromadě. Nepotřebute žádný dodatečný software ani licence, aplikace funguje v prohlížeči a je plně responzivní. Práce na tabletu, mobilním telefonu nebo notebooku nebyla nikdy snazší.

Požádat o DEMO přístup

Interní pošta

Komunikujte se svými zaměstnanci přímo v aplikaci. Je to jednoduché a efektivní.

Elektronický archiv

Ukládejte své dokumenty bezpečně a mějte je dostupné odkudkoliv. Můžete je prohlížet, editovat, třídit do složek, sledovat a řídit, kdo k nim přistupuje. Vytvořte fotografii/video/zvukový záznam přímo ze svého telefonu a přiřaďte je ke svým projektům nebo zakázkám.

  • bezpečné úložiště
  • online prohlížení/editace
  • nastavení oprávnění
  • auditování přístupu

Kontakty a zákazníci

Mějte své kontakty pod kontrolou. Sdílejte informace napříč Vaší firmou. Připojte smlouvy nebo jiné dokumenty přímo k obchodnímu partnerovi. Vždy je rychle a bezpečně najdete.

  • oddělené databáze partnerů a kontaktů
  • třídění podle štítků
  • připojení dokumentů přímo ke kontaktu/partnerovi
SOFITO Brain
SOFITO Brain

Projekty

Co je vlastně projekt ve Všem podnikání? Projektem může být cokoliv, na čem dlouhodobě pracujte - např. dům pro stavební firmu, vůz zákazníka pro autoservis apod.. Sledujte jejich stav, průběh a historii. Propojte je s jednotlivými zakázkami a úkoly.

  • databáze projektů
  • kategorie, stavy a štítky projektů
  • připojení dokumentů přímo k projektům
  • připojené úkoly a zakázky

Zakázky

Správná evidence zakázek je jednou z klíčových podmínek úspěchu Vašeho podnikání. Můžete efektivně připravit rozpočet a evidovat náklady na zakázku. Vykazování spotřebovaného materiálu je hračka.

  • databáze zakázek
  • kategorie, stavy a štítky zakázek
  • připojení dokumentů přímo k zakázce
  • spotřebovaný materiál
  • rozpočty a náklady
  • automatické generování faktur z rozpočtu nebo z evidovaných nákladů/práce.

Procesy a úkoly

Řízení firmy není jednoduché. Rozdělte práci na zakázkách, projektech nebo administrativě efektivně mezi své pracovníky. Definujte procesy ve své firmě a sledujte jednotlivé úkoly.

  • definice procesů, jejich fází a oprávnění na nich pracovat
  • správa úkolů, jejich přidělování a připojení k procesům
  • štítky a stavy úkolů
  • historie/timeline úkolů
  • připojení dokumentů přímo k úkolu
  • časový management (předpokládaný čas, celkový čas)
  • záznamy práce a stráveného času jednotlivých pracovníků

Sklad

Veďte svojí skladovou evidenci efektivně. Díky propracované struktuře evidence vždy rychle najdete položku, kterou potřebujete - v počítači a co je nejdůležitější i ve skutečném skladu.

  • správa míst
  • globální katalog s možností vzájemného propojení položek
  • třídění katalogu pomocí primárních, sekundárních kategorií, značek a EAN kódů
  • skladová evidence s řízením transakcí a historií
  • chytré inventury
  • tisk QR kódů pro položky
  • automatické výpočty mezi cenou a marží
SOFITO Brain

Faktury

Spravujte své faktury podle jasně daných pravidel. SOFITO Brain umí faktury nejen tvořit přímo ze zakázek, ale umožňuje delegovat práci s fakturami i jejich schvalování. Zároveň umíme i zálohové faktury, dobropisy a daňové doklady.

  • správa faktur
  • tvorba faktur ze zakázek - na základě rozpočtu
  • tvorba faktur ze zakázek - na základě provedených prací, nákladů a spotřebovaného matariálu
  • schvalování faktur manažery
  • odesílání faktur přímo zákazníkovi
  • QR platby - jednoduchá platba zákazníkem